Wednesday, October 7, 2015

Perbezaan Vitamin C Shaklee

Tidak ramai yang tahu apakah perbezaan yang terdapat dalam Vitamin C Shaklee berbanding vitamin C yang terdapat di pasaran atau farmasi. Berikut adalah 3 sebab anda perlu menjadikan Vitamin C Shaklee sebagai pilihan:

1) Semula jadi dan tiada bahan kimia
Vitamin C Shaklee diproses secara semula jadi tanpa bahan kimia atau tiruan. Semestinya Vitamin C Shaklee BUKAN vitamin sintetik!
Kebaikan Vitamin C secara umum
Kebaikan Vitamin C secara umum
2) Mengandungi "Citrus Bioflavonoids"
Vitamin C dan bioflavonoids adalah penting untuk ANTIOKSIDAN yang berkesan. Ia bertindak menjaga kesihatan mata dan badan. Kajian mendapati kedua-duanya saling melengkapi dan mempercepatkan proses penyerapan

3) "Sustained Release"
Jika anda perasan, di botol Vitamin C Shaklee, terdapat perkataan "Sustained Release". Apakah yang dimaksudkan dengan "Sustained Release"? Vitamin C Shaklee merupakan produk PERTAMA yang menawarkan vitamin C dengan kawalan pelepasan secara semula jadi yang menggunakan proprietari dengan sistem penyaluran semula jadi yang melepaskan vitamin C sedikit demi sedikit dalam masa 5 jam.

Bagi setiap pengambilan 1 tablet Vitamin C Shaklee, ia mengandungi 500mg. Justeru, khasiat Vitamin C dilepaskan secara perlahan-lahan iaitu setiap 1 jam, 100mg vitamin dilepaskan. Ini membolehkan keseluruhan 500mg Vitamin C dapat diserap kesemuanya tanpa perlu dibuang begitu sahaja.
Sustained Release Vita-C Plus (500mg)
Sustained Release Vita-C Plus (500mg)
Jadikan ketiga-tiga ciri di atas dalam pemilihan Vitamin C yang semula jadi, selamat dan berkesan untuk anda!

Disclaimer: *Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit

No comments:

Post a Comment