Wednesday, October 7, 2015

Testimoni Set Kesuburan Shaklee

Memiliki zuriat merupakan impian setiap pasangan suami isteri yang menjadi pengikat kasih suami isteri..Kehadiran anak membawa penyeri dalam rumahtangga yang sepi..Namun, terdapat sesetengah pasangan yang diuji dengan 'kesepian' sebelum Allah hadirkan zuriat buat mereka...Alhamdulillah, berkat usaha, Allah makbulkan hajat pasangan bertuah ini...

Hari ini saya nak kongsikan TESTIMONI SET KESUBURAN oleh 'cucu' Shaklee saya. Beliau telahpun selamat melahirkan cahaya mata sulung secara caesarian. Jommm kita ikuti kisah yang diceritakan sendiri oleh Nurul Azniezah Aminuddin =)
Seri wajah bakal ibu
Seri wajah bakal ibu
"Saya sudah lama berdaftar sebagai ahli Shaklee...Saya memilih untuk menjadi ahli Shaklee bertujuan membeli supplement buat ibu tersayang pada harga ahli...
Sesungguhnya saya bukan penggemar vitamin...Saya tidak berdisiplin dalam pengambilan vitamin..Setelah 7 bulan bernikah, saya mula gelisah kerana masih belum hamil..Bimbang juga kalau ada apa-apa masalah kesuburan sebab ibu saya selepas berkahwin dulu, cepat je 'lekat'...
Biasalah bila dah lepas tempoh 6 bulan perkahwinan, kawan-kawan dan saudara-mara dah mula sibuk-sibuk bertanya, "Dah ada 'isi' ke belum?" Dalam tempoh itu, selain giat 'berusaha' dan berdoa, saya juga turut jaga pantang makan minum..Tidak lama kemudian, saya disahkan hamil! 
Walau bagaimanapun, apabila usia janin mencecah 3 minggu, saya keguguran..Sedihnya hati, Allah sahaja Yang Mengetahui...Kata doktor, "Berkemungkinan hormon puan tidak stabil akibat tekanan jadual kerja ataupun suasana di tempat kerja"..Lantaran itu, saya membuat keputusan untuk meningkatkan tahap kesihatan diri dan memulihkan kesihatan dalaman badan saya dengan pengambilan GLA COMPLEX, ALFALFA COMPLEX dan BCOMPLEX yang mengandungi asid folik. 
Alhamdulillah....Setelah sebulan mengamalkan SET KESUBURAN Shaklee secara konsisten, saya disahkan hamil!Ekoran dari itu, saya memilih untuk berkongsi kebaikan yang saya perolehi dengan keluarga, kawan-kawan dan sesiapa sahaja yang memerlukan vitamin untuk kesihatan optimum..Saya yakin dengan keberkesanan Shaklee kerana vitamin yang dihasilkan melalui proses secara semula jadi tanpa bahan kimia..Semestinya selamat untuk digunakan tanpa kesan sampingan"
Bagi anda yang ingin berkongsi pengalaman dan mendapatkan tips dan panduan dari Nurul Azniezah Aminuddin (ID: 1102251), jangan segan-silu untuk menghubungi beliau menerusi Whatsapp/Telegram: 013-2776764

No comments:

Post a Comment